Kuulun worldwideminiclubiin, ja siellä oli kesän loputtua kesäswap. Osallistuin tällaiseen swapiin elämäni ensimmäistä kertaa. Sain parikseni Klaran ja lähetin hänelle kuvassa näkyvät tavarat. Torttu ja karkkirasiat ovat minun tekemiäni, muut ostettu kesällä markkinoilta. Klara ilmoitti tänään saaneensa paketin. Valitettavasti Klaran lähettämä paketti ei ole vielä tullut minulle asti, mutta toivottavasti alkuviikosta ehtii perille.

 

I belong to worldwideminiclub and they arranged a swap after summer. I participated to a swap for the first time in my life. I got  Klara for my swap partner, and I sent her the stuff shown in photo(magazine, pillow, bag and framed picture has been bought, the rest is made by me). Klara has gotten my package already, but unfortunately her package has not yet arrived, hopefully it will be here in the beginning of next week.